Regulamin

  1. Sklep internetowy www.junkers-sklep.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Właścicielem W przypadku zwrotu towaru koszt wysyłki i odesłania towaru ponosi Kupujący. k/Warszawy.
    Nip: 534-121-53-42, Regon: 016963358
  2. Przedmiotami transakcji są produkty wymienione w ofercie sklepu internetowego www.junkers-sklep.pl.
  3. W ofercie sklepu internetowego www.junkers-sklep.pl dostępne są nowe produkty, wolne od fizycznych i prawnych, zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i posiadają gwarancję producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.
  4. Dane techniczne i opisy produktów, umieszczone na stronie pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów.
  5. Podane ceny są podawane w złotych polskich i są wyszczególnione zarówno jako ceny netto jak i brutto. Podane na stronie ceny są wiążące w momencie potwierdzenia ich przez pracownika sklepu.
  6. W sytuacji, w której produkt umieszczony w ofercie sklepu internetowego nie będzie posiadał ceny (może to głównie dotyczyć produktów nietypowych ), cena będzie uzgadniana między Kupującym a Sprzedającym indywidualnie.
  7. Zamówienia można składać:
    • Za pomocą arkusza znajdującego się na stronie wypełniając poprawnie rubryki z danymi odbiorcy, kontaktem telefoniczny, adresem e-mail, zaznaczeniem formy płatności i sposobu dostarczenia przesyłki,
    • Za pomocą e-maila podając dane dotyczące zamawianego towaru oraz dane dotyczące zamawiającego na adres: info|junkers-sklep.pl| |info|junkers-sklep.pl,
    • Dzwoniąc pod numer telefonu (22) 723 90 71.
  8. Złożone zamówienie oraz podane przy produkcie ceny towarów zostają potwierdzone przez pracownika sklepu mailem lub telefonicznie.
  9. W przypadku towarów nietypowych lub dużej wartości sprowadzanych na życzenie Kupującego może być wymagana przedpłata na poczet realizacji zamówienia. Jej wartość jest ustalana indywidualnie między Kupujący a Sprzedającym.
  10. Ceny w sklepie internetowym mogą się różnić od cen w naszym sklepie stacjonarnym.
  11. Przyjęcie potwierdzenie zamówienia powoduje rozpoczęcie procesu realizacji. Czas realizacji i wysyłki zamówionego towaru uzgadniany jest indywidualnie z każdym klientem. W przypadku płatności przelewem realizacja zamówienia jest wstrzymana do czasu wpływu środków pieniężnych na konto bankowe firmy.
  12. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność towaru w magazynie firmy HB-System. Dostępne w magazynie towary zamówione za pobraniem do godz. 10.00 wysyłane są następnego dnia roboczego i dostarczane przez kuriera FEDEX w drugim dniu roboczym w każdym mieście wojewódzkim. W przypadku przedpłaty na konto czekamy na zaksięgowanie.
  13. Zamówienia można składać 24h na dobę przez cały rok.
  14. Termin realizacji zamówienia na towary których aktualnie brak w magazynie, lub w przypadkach kiedy następują inne trudności z realizacją zamówienia Sprzedający skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia najkorzystniejszego rozwiązania.
  15. Koszt dostawy ponosi klient, chyba że wyraźnie jest zaznaczone inaczej w ofercie sklepu.
  16. Cennik kosztów dostawy, nie dotyczy przesyłek niestandardowych:

    Waga

    Koszt dostawy

    Koszt dostawy za pobraniem

    Do 30 kg

    20 pln

    25 pln

    Do 40 kg

    30 pln

    41 pln

    Do 50 kg

    40 pln

    51 pln

    Do 60 kg

    50 pln

    61 pln

    Do 70 kg

    60 pln

    71 pln

    Od 70 do 300 kg

    120 pln

    127 pln

  17. Zamówienia realizowane są za pomocą firmy kurierskiej.
  18. Możliwe są następujące formy płatności:
    • "Za pobraniem" opłata następuje w momencie odbioru paczki,
    • Przelewem - na życzenie klienta - paczka wysyłana jest po zaksięgowaniu należnej kwoty na koncie podanym na stronie w dziale kontakt,
    • Płatność gotówką przy odbiorze.
  19. Przelew krajowy w PLN należy dokonać na konto: 31 2340 0009 1410 2400 0000 0609 Raiffeisen Polbank.
  20. Przelew międzynarodowy w PLN należy dokonać na konto:
    NAME: HB-System Haber Maria
    BANK: PEKAO SA
    BANK ADRESS: Grzybowska 53/57, skrytka pocztowa 1008, 00-950 Warszawa
    IBAN: PL63124062181111000046237745
    SWIFT: PKOP PL PW
  21. Przelew krajowy lub międzynarodowy w EUR należy dokonać na konto:
    NAME: HB-System Haber Maria
    BANK: PEKAO SA
    BANK ADRESS: Grzybowska 53/57, skrytka pocztowa 1008, 00-950 Warszawa
    IBAN: PL65124062181978001059535899
    SWIFT: PKOP PL PW
  22. Odbioru osobistego należy dokonywać w siedzibie sklepu www.junkers-sklep.pl pod adresem ul. Spacerowa 14, 05-816 Michałowice. W razie pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny (22) 723 90 71.
  23. Wszystkie zdjęcia produktów w sklepie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistego wyglądu produktów. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a Sklepem Internetowym www.junkers-sklep.pl poprzez przekazanie klientowi faktury VAT lub paragonu.
  24. Firma HB-System nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóźnień dostarczenia zakupionego towaru wynikłych z winy firmy kurierskiej.
  25. Firma HB-System informuje, że Klient musi sobie sam zapewnić przetransportowanie produktów z samochodu kuriera do swojego mieszkania. Podczas odbioru należy sprawdzić czy opakowanie nie jest porozrywane czy powgniatane. Jeżeli stwierdzą Państwo, że przesyłka posiada uszkodzenia wymienione wcześniej należy w obecności kuriera spisać protokół i nie odbierać przesyłki a następnie powiadomić naszą firmę o powstałej niedogodności. Jeśli jest taka możliwość należy udokumentować uszkodzenia na zdjęciach.
  26. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa (dokonał zakupu drogą elektroniczną lub telefoniczną), może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przekraczających najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego.
  27. Aby odstąpić od umowy należy pobrać formularz odstąpienia od umowy i wypełnione oraz podpisane oświadczenie odesłać na adres:
    HB-System Haber Maria, ul. Spacerowa 14, 05-816 Michałowice.
  28. Oświadczenie należy wysłać przed upływem 14 dni od dnia odebrania towaru przez Klienta lub osoby trzecie (jeżeli towar obejmuje wiele rzeczy, bieg terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się od momentu odebrania ostatniej partii/części towaru).
  29. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  30. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  31. Zwrot kosztów następuje po 14 dniach od dostarczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy i po otrzymaniu towaru z powrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem kosztów do chwili otrzymania towaru z powrotem.
  32. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi, który dokonał zamówienia towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji lub indywidualnych potrzeb Klienta.
  33. W przesyłce powinna znajdować się kopia faktury lub oryginalny paragon. Zwracany towar powinien być zabezpieczony przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu.
  34. Firma nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
  35. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi, który dokonał zamówienia towaru nieprefabrykowanego, wyprodukowanego według specyfikacji lub indywidualnych potrzeb Klienta. M.in. dotyczy to każdego grzejnika wyprodukowanego przez fabrykę na zlecenie klienta.
  36. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Dz.U.Nr 133 poz.883. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych przez firmę HB-system dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
  37. Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień Regulaminu a składając zamówienie akceptuje go.
  38. We wszystkich sprawach nieregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw.
  39. Firma HB-System zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu, oraz zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, cen towarów i ich dostępności.

Śledzenie przesyłek krajowych dostępne pod adresem: https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do

Kontakt do Biura Obsługi Klienta FedEx: tel. 801 002 800
dla połączeń z telefonu komórkowego: (22) 211 80 00